ثبت نام

ثبت نام اشخاص حقیقی

 

❌جهت ثبت نام اشخاص حقیقی ، حضور متقاضی به همراه کارت شناسایی معتبر(کارت ملی هوشمند/شناسنامه جدید/رسیدکارت ملی جدید و کارت ملی قدیم) الزامی است.
 همچنین در موارد خاص وکیل قانونی متقاضی به همراه وکالتنامه معتبر محضری و اصل کارت ملی وکیل و مدرک شناسایی ماقاضی الزامی است .
در صورتی که فرد متقاضی زیر ۱۸ سال سن داشته باشد ، حضور ولی ایشان با ارائه اصل مدرک شناسایی ولی و متقاضی و در صورتی که شخص متقاضی قیم داشته باشد ، حضور قیم به همراه اصل قیم نامه و کارت شناسایی قیم و مدرک شناسایی متقاضی الزامی است .
در صورتی که نماینده دادگاه از طرف دادگاه جهت ثبت نام تلفن برای شخص متقاضی مراجعه کند با ارائه نامه مرجع قضایی ، کارت شناسایی نماینده دادگاه و مدرک شناسایی متقاضی اقدام به ثبت نام ایشان می کنیم .

برای انجام ثبت نام تلفن ثابت برای اشخاص حقیقی اینگونه عمل میکنیم :
✅ابتدا فرم یک ، بررسی امکانات تقاضا (شرح درخواست ، بررسی امکانات و آخرین کادر مربوط به دفاتر )تکمیل و به امضای متقاضی می رسد .
جهت تکمیل فرم یک بدین صورت عمل کنید؛ در قسمت شرح درخواست مشخصات متقاضی نوشته شده ، با توجه به شخص مراجعه کننده تیک مالک/استفاده کننده/وکیل قانونی/نماینده قانونی مشخص میشود .
کدملی یا شناسه هویتی مراجعه کننده / شماره تلفن ثابت جهت تماس ضروری و شماره موبایل متقاضی در قسمت مربوطه در شرح درخواست نوشته شود .
آدرس مکاتبه که در این قسمت از متقاضی خواسته شده است میتپاند آدرسی دیگر از متقاضی یا ادرس نزدیکترین فرد به ایشان باشد که نیاز است تا نوشته شود .
در قسمت بررسی امکانات نوع بررسی امکانات تقاضا انتخاب شده ، نوع محل دایری را با توجه به درخواست متقاضی علامت بزنید . آدرس دقیق محلی که تلفن در آن مکان میخواهد دایر شود و شماره تلفن ثابت و موجود از محل دایری جدید تلفن (همان ساختمان یا ساختمان دیوار به دیوار) نوشته شود .
از متقاضی بخواهید که در کادر مشخص شده کروکی ملک مورد نظر را بکشد . و در پایان و پس از تایید مشخصات و اطلاعات فرم بررسی امکانات ، قسمت شرح درخواست را امضا کند .

در انتهای فرم یک ، قسمت دفتر پیشخوان ، متصدی دفتر پیشخوان موظف است نوع شناسه هویتی ارائه شده توسط متقاضی را مشخص کرده و امضای متصدی و مدیر و مهر دفتر را تکمیل کند .

❎چگونگی انجام کار در fixcrm جهت بررسی امکانات :

وارد مرکز مربوطه شده و ایتم ثبت نام / حقیقی انتخاب میشود ،

☑️نوع تکنولوژی: بدون ودیعه

☑️نوع قرارداد/ نوع پرداخت : عادی

☑️نوع محل دایری : با توجه به محل نصب تلفن (مسکونی ، تجاری ، اداری )

☑️نوع واگذاری : عادی

☑️نوع تلفن: عادی

☑️گروه اصلی : عادی

☑️زیر گروه یک : عادی(جستجوی اولین حروف کلمه عادی)

🔴اطلاعات هویتی متقاضی با توجه به مدارک ایشان تکمیل میشود در قسمت شماره موبایل پس از تکمیل شماره موبایل متقاضی بر روی ارسال کد کلیک کنید ؛ هنگامی که کد احراز هویت برای متقاضی ارسال شد ، آن را در قسمت مربوطه وارد کرده و دریافت کد را فعال کنید .
در قسمت گروه بندی مشترک ، با توجه به نوع محل دایری ، مسکونی/تجاری و اداری ؛ گروه بندی مسکونی یا فروشگاهی و … انتخاب شده و در قسمت گروه بندی یک نوع محل سکونت مشخص میشود .
بعد از آن در قسمت آدرس محل نصب ، آدرس دقیق محل نصب بدینگونه نوشته میشود ؛ از کلی ترین محل اقدام به ثبت ادرس کنید (بلوار/خیابان/کوچه/پلاک/طبقه/واحد) . کدپستی و شماره کارکن در محل نوشته میشود . توجه کنید که آدرس مکاتبه را با توجه به آدرسی که متقاضی در فرم بررسی امکانات نوشته است تکمیل کنید و سپس گزینه تایید اطلاعات انتخاب میشود .

🔴🔴نکتـــه :
اگر متقاضی درخواست دو خط تلفن و بیشتر داشت از ایکون ثبت نام گروهی استفاده میشود .

‼️برای درخواست پنج خط و بیشتر ، فرم تعهد پنج خط الزامی است .

✖️مدارک لازم جهت بررسی امکانات و بارگذاری آن :

☑️کارت ملی

☑️فرم تقاضا

☑️(تعهد پنج خط

وکالت نامه _در صورت حضور وکیل قانونی شخص _کارت شناسایی وکیل
قیم نامه_کارت شناسایی قیم _مدرک شناسایی متقاضی
مدرک شناسایی ولی /کارت ملی یا شناسنامه _ شناسنامه شخص متقاضی
نامه معرفی نماینده از طرف مرجع قضایی_ کارت شناسایی نماینده دادگاه_مدرک شناسایی متقاضی)

❌جهت ثبت نام اشخاص حقوقی ، حضور نماینده یا وکیل قانونی وی که وکالت محضری دارد و اصل کارت ملی الزامی است .

✅✅ابتدا فرم یک ، بررسی امکانات تقاضا (شرح درخواست ، بررسی امکانات و آخرین کادر مربوط به دفاتر )تکمیل و به امضای متقاضی می رسد .
جهت تکمیل فرم یک بدین صورت عمل کنید؛ در قسمت شرح درخواست مشخصات متقاضی(ارگان یا شرکت درخواست کننده) نوشته شده ، با توجه به شخص مراجعه کننده تیک مالک/استفاده کننده/وکیل قانونی/نماینده قانونی مشخص میشود .
شماره ثبت یا شناسه ملی شرکت / شماره تلفن ثابت جهت تماس ضروری و شماره موبایل نماینده متقاضی در قسمت مربوطه در شرح درخواست نوشته شود .
آدرس مکاتبه که در این قسمت از متقاضی خواسته شده است میتواند آدرسی دیگر از متقاضی یا ادرس نزدیکترین فرد به ایشان باشد که نیاز است تا نوشته شود .
در قسمت بررسی امکانات نوع بررسی امکانات تقاضا انتخاب شده ، نوع محل دایری را با توجه به درخواست متقاضی علامت بزنید . آدرس دقیق محلی که تلفن در آن مکان میخواهد دایر شود و شماره تلفن ثابت و موجود از محل دایری جدید تلفن (همان ساختمان یا ساختمان دیوار به دیوار) نوشته شود .
از متقاضی بخواهید که در کادر مشخص شده کروکی ملک مورد نظر را بکشد . و در پایان و پس از تایید مشخصات و اطلاعات فرم بررسی امکانات ، قسمت شرح درخواست را امضا کند .

در انتهای فرم یک ، قسمت دفتر پیشخوان ، متصدی دفتر پیشخوان موظف است نوع شناسه هویتی ارائه شده توسط متقاضی را مشخص کرده و امضای متصدی و مدیر و مهر دفتر را تکمیل کند .

❎چگونگی انجام کار در fixcrm جهت بررسی امکانات :

وارد مرکز مربوطه شده و ایتم ثبت نام / حقوقی انتخاب میشود ،

☑️نوع تکنولوژی: بدون ودیعه

☑️نوع قرارداد/نوع پرداخت : عادی

☑️نوع محل دایری : با توجه به محل نصب تلفن (تجاری ، اداری )

☑️نوع واگذاری : عادی

☑️نوع تلفن: عادی

☑️گروه اصلی : عادی

☑️زیر گروه یک : عادی(جستجوی اولین حروف کلمه عادی)

🔴اطلاعات هویتی متقاضی با توجه به مدارک ایشان تکمیل میشود .
نام موسسه در موارد حقوقی دولتی با توجه به نامه ارائه شده ، نام ارگان بالاتر نوشته میشود و بهره بردار اداره و شرکت زیرمجموعه ارگان اصلی است (فلان مدرسه دولتی زیرمجموعه اداره اموزش و پرورش و …)

در قسمت شماره موبایل پس از تکمیل شماره موبایل متقاضی بر روی ارسال کد کلیک کنید ؛ هنگامی که کد احراز هویت برای متقاضی ارسال شد ، آن را در قسمت مربوطه وارد کرده و دریافت کد را فعال کنید .
در قسمت گروه بندی مشترک ، با توجه به نوع محل دایری ، مسکونی/تجاری و اداری ؛ گروه بندی مسکونی یا فروشگاهی و … انتخاب شده و در قسمت گروه بندی یک نوع محل سکونت مشخص میشود .
بعد از آن در قسمت آدرس محل نصب ، آدرس دقیق محل نصب بدینگونه نوشته میشود ؛ از کلی ترین محل اقدام به ثبت ادرس کنید (بلوار/خیابان/کوچه/پلاک/طبقه/واحد) . کدپستی و شماره کارکن در محل نوشته میشود . توجه کنید که آدرس مکاتبه را با توجه به آدرسی که متقاضی در فرم بررسی امکانات نوشته است تکمیل کنید و سپس گزینه تایید اطلاعات انتخاب میشود .

🔴🔴نکتـــه :
اگر متقاضی درخواست دو خط تلفن و بیشتر داشت از ایکون ثبت نام گروهی استفاده میشود .

‼️برای درخواست پنج خط و بیشتر ، فرم تعهد پنج خط الزامی است .

✖️مدارک لازم جهت بررسی امکانات و بارگذاری آن :

☑️کارت ملی نماینده

☑️فرم تقاضا

☑️(تعهد پنج خط)

☑️آگهی تاسیس و آخرین تغییرات مربوط به دوسال اخیر (مربوط به ادارات غیر دولتی)

☑️نامه هیات امنای مسجد یا اداره اوقاف (مربوط به مساجد )

☑️نامه از بالاترین مقام ارگان دولتی (مربوط به موسسات ، بانکها و دیگر ادارات دولتی)

☑️نامه از اداره آموزش و پرورش ناحیه مربوطه (مربوط به مدارس دولتی)

❌❌برای مدارس غیر دولتی ثبت نام تلفن به نام مدیر مدرسه و با عنوان اشخاص حقیقی انجام میشود .

❗️داشتن شناسه ملی و شماره ثبت شرکت الزامی است .
✅اطلاعات شخص حقوقی را در سایت ilence.ssaa.ir چک کنید و طبق موارد داده شده در همان سایت اقدام به وارد نمودن اطلاعات در صفحه ثبت نام کنید .
سپس اطلاعات نماینده به طور کامل در محل خود تایپ شود .
✅مدارک را با توجه به عنوان ، در محل خود جای گذاری کنید .
کارت شناسایی نماینده
برگه معرفی نماینده
آگهی تاسیس و آگهی تغییرات مربوط به شرکتهای خصوصی
فرم تقاضا
😐یک نکتــه :
پس از ثبت نام و گرفتن شماره پرونده ۶ رقمی ، به هیچ عنوان قرارداد اشتراک خط تلفن را پرینت نگیرید .
گرفتن قرارداد اشتراک ملزم به مثبت شدن نتیجه بررسی امکانات و پرداخت فیش بانکی توسط متقاضی است .

در رابطه با شرکت های منحله این نکته را باید رعایت کنید که این شرکتها با اوردن اگهی انحلال ان شرکت که در روزنامه رسمی درج شده ، توسط نماینده و همچنین شرکت های ورشکسته ، حضور مدیر تصفیه شرکت و ارائه نامه رسمی از اداره تصفیه تنها جهت تغییرنام تلفن های ثابتی که به نام موسسه منحل شده یا ورشکسته می باشد، میتوانند اقدام کنند و ثبت نام تلفن ثابت برای این شرکتها مجاز نیست❌❌

در رابطه با اشخاص تبعه که در ایران سکونت دارند نیز میتوان با ارائه مدرک هویتی ایشان( گذرنامه / کارت آمایش ) اقدام به ثبت نام تلفن ثابت کرد.
در رابطه با اتباعی که گذرنامه معتبر دارند ، با تکمیل اطلاعاتایشان با توجه به آنچه در مدرک هویتی شان به صورت انگلیسی نوشته شده و با رعایت حفظ حروف کوچک و بزرگ در گذرنامه ، شماره شناسه هویتی ایشان و تاریخ تولد برگردان به تقویم شمسی ، در سامانه مخابراتی و با عنوان اشخاص حقیقی ثبت نام میشوند .